dilluns, 7 de juliol del 2014

Biquini nou aquest estiu?

L’any passat em vaig estar de comprar un biquini nou... si, sembla increïble, però és cert! I aquest any toca! He decidit provar sort i arriscar-me a trobar un biquini nou durant les meves vacances per les Illes Gregues, així tindré el banyador per aquest estiu i alhora un record del meu viatge. Però si finalment no puc complir amb el meu objectiu, tinc molt clar on aniré al tornar, a la recent inaugurada botiga de Oriol P. a Reus.
Al Raval de Jesús, des de fa una temporada, hi ha hagut bastant moviment comercialment parlant: botigues que obren, d’altres que tanquen, i algunes que es reinventen. I és en aquest mateix carrer, que a principis de juny, la cadena de botigues especialitzades en roba de bany i complements per a tota la família, Oriol P. va obrir un nou establiment: Beachwear by Oriol P.  




Fins al moment, Oriol P. estava present a diverses localitats: Tarragona, Saragossa, Calafell, Torredembarra, Sitges, Sevilla, Lisboa, Salou i Cambrils ...... i és justament de passar els estius a Cambrils, del que conec aquesta firma, i segur que moltes de vosaltres també.
Amb una oferta en estampats exclusius i variats, però amb una tendència suau i amb un punt “retro”. Un fabricant que dóna importància a la qualitat del teixit, (fet que amigues m’han assegurat al 100%) i la possibilitat de que tota la família vesteixi amb el mateix estampat, així com, el fet que puguis escollir un estampat i la forma del vestit de bany que més t’afavoreixi, ja que la majoria de models és fabriquen amb la majoria d’estampats.
A Beachwear by Oriol P. podem trobar vestits de bany ¡, biquinis i banyadors per a dona i per a home, per a noia i per a noi, i per a nen i nena dels 2 als 14 anys, així com, banyadors per a embarassades.


Font: imatges de www.oriolp.com

Font: imatges de www.oriolp.com

Font: imatges de www.oriolp.com

Font: imatges de www.oriolp.com

Font: imatges de www.oriolp.com

Ja li heu donat una ullada a la col·lecció que ens ha preparat per aquesta temporada? Només heu d'escollir estampat i la forma que es afavoreixi més i llestos! Us agrada? A mi m’encanta!!!  

Enllaços d'interès: Fan Page Facebook Oriol P. 

_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada