dijous, 5 de juliol del 2018

Els anells personalitzats de SYL


Hola reusencs! Al post d’avui us ensenyo el regal del meu aniversari, un dels anells personalitzats amb noms, de SYL Arquitectura i Joies. Una joia que ja s’està convertint en un clàssic i que moltes de nosaltres segur que ens agradaria tenir. Per sort, a mi, ja m’ha arribat i estic encantada!  
Ja coneixeu SYL Arquitectura i Joies, oi? Jo ja vaig parlar-vos d’aquest establiment a mans de la Sandra Yubero fa un temps, a principis de 2016, poc després de que obris les seves portes (llegeix el post: SYL:Arquitectura i joies) i, dos anys i mig després segueix oferint un producte de joieria que fuig de les propostes convencionals.

Entre les seves propostes interessantíssimes d’anells, collaret, polseres i arracades, em permeto el luxe de destacar-vos les aliances, un concepte diferent i també personalitzat, i els anells com el meu, personalitzats, la majoria de les vegades, amb noms. Noms de persones estimades o dibuixos significatius per a qui ha de lluir-lo: fills, marit, mare, pare, el propi de cadascú, logos, formes... i atenció!!! Durant aquesta setmana, fins diumenge 8 de juliol, SYL està de Rebaixes i teniu els anells personalitzats amb un 15% de descompte (podeu fer les vostres compres per la seva botiga online “SYL Jewels” amb el codi: SUMMER)

Per crear aquests anells amb nom utilitza una tècnica basada en la tecnologia 3D que permet dissenyar i crear formes que de manera artesanal serien impossibles, així que per a gustos...colors! El disseny es fa a gust de cada client i amb aquesta tècnica es poden arribar a fer coses molt originals.

Habitualment les propostes giren en torn del concepte d’entrelligar els noms, fent destacar, amb una mida més gran la lletra que els uneix. En el meu cas, els noms son el de la meva filla i el del meu marit que coincideixen amb la “R” que guanya protagonisme a la joia sent d’una mida més gran.


Fins ara la Sandra no ha creat cap anell igual, i us asseguro que ja en porta uns quants, així que és molt possible que si porteu un anell dels seus, estigueu portant una joia única i plena de significat.
Generalment, la proposta la fa amb anells amples i en plata, però també pots escollir un anell més estret i en altres material com plata negre, or groc, blanc o rosa o, combinació de metalls i, fins i tot, algun altre tipus de joia com collarets i arracades...pensa i demana!!
Personalment penso que és un concepte genial, que ja fa temps que coneixia, però tot i les indirectes, directes que he anat llençant... no ha sigut fins aquest aniversari que ha arribat, i bé, tot i que s’ha fet esperar, m’encanta!!! Sense dubte, un bon regal!


Dades d’interès:
Botiga-Taller – Camí de l’Aleixar, 71B REUS
Botiga online – www.syljewel.com

Segueix-me a

instagramfacebooklovin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada