dilluns, 22 de febrer del 2016

Historia d’una mini texana

Seguir les tendències moltes vegades és quasi obligatori. Una cosa és referir-nos a colors, textures o patrons que potser si van més d’acord amb les modes de cada moment, però la cosa em sembla sorprenent quan a més, ets incapaç de trobar una peça de roba concreta, en principi una peça que consideres un bàsic, però que per algun motiu desconegut, totes les marques, cadenes i botigues de moda han decidit treure-la de les seves col·leccions. En aquest cas concret em refereixo a una faldilla, una faldilla “mini” texana.
M’he hagut d’esperar més d’un any per aconseguir-ne una, al·lucinant! Si que és cert que potser és una peça que no tens repetida a l’armari, en tens una i prou, però la meva, se m’havia quedat petita i havia arribat l’hora de buscar-li una substituta. La mini texana és una peça que de cara a primavera-estiu, em sembla genial: pràctica, fresca, clau en els looks més esport o casuals, i molt més afavoridora que aquells shorts, o dit d’una manera més clara “calces-pantalons de coll alt” texanes, que malauradament s’han posat de moda durant els últims anys. Pel que sembla, aquesta peça ha estat l’encarregada de substituït les faldilles minis texanes, un fet que al meu gust ha estat decebedor.
Doncs, com anava dient, durant l’any passat vaig estar buscant per botigues, petites i grans, de Reus i de fora, una faldilla mini texana, i res, res de res. Bé si, en vaig trobar un model a Gas Jeans Reus, tot i que, malauradament, quan hi vaig anar la meva talla ja havia volat. Vaig provar-ho també durant aquest hivern sense èxit, tot semblava indicar que aquesta peça havia passat a millor vida...
Així és com, aquesta any, no m’he volgut esperar, i just a principi de temporada, encara convivint amb la roba d’hivern rebaixada al 50%, m’he fet amb la meva faldilla mini texana, l’únic model d’aquestes característiques que la marca Gas Jeans ha decidit posar al  mercat i que tenim disponible junt amb un munt de propostes super xules a la botiga Gas Jeans de Reus (C/Sant Joan, 12). 


He de dir que la col·lecció de Gas Jeans per aquesta nova temporada primavera-estiu 2016 em sembla molt interessant i diferent, així que el millor és presentar-vos-la en un altre post...si la voleu conèixer, esteu al cas!
Respecte a la mini texana, aquesta temporada pinta igual que les últimes anteriors, crec que aquesta serà una peça que alguns sembla que considerin demodé. Pel que fa meva opinió crec que és una peça bàsica, potser no tan com uns texans, però si com una camisa blanca o una americana negre. Així que si penseu com jo, i teniu pensat fer-vos amb una aquesta temporada, un consell, no us espereu a rebaixes, perquè no en trobareu!

Aquí teniu la meva adquisició: la mini de Gas Jeans.





I algunes que he pogut localitzar camufaldes entre els "shorts"...

Falda Denim Mini Diesel
Diesel

Falda Denim Mini GStar
G-Star Raw

Falda Denim Mini Levi's
Levi's

Falda Denim Mini Mango
Mango

Falda Denim Mini Stradivarius
Stradivarius

Falda Denim Mini Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger


I vosaltres que penseu, que mini texana és un bàsic sempre de moda o que és una peça demodé??

_____________________________________________
Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada