dilluns, 1 de febrer del 2016

Els Jerseis XXL de Backstage

Que hi ha millor que anar de rebaixes i trobar-te novetats? Però no aquella classe de novetats que no saps ben bé d’on han sortit: aquelles peces de roba bàsiques, senzilles i moltes vegades mal acabades, o aquelles altres que semblen haver sortit del baúl dels records guardat al fons de l’últim prestatge del magatzem...no em refereixo a aquestes, sinó novetats de les bones.
En el post d’avui escric sobre una d’aquestes novetats que vaig comprar en època de rebaixes: un jersei XXL. 
El jersei XXL és una de les peces de roba estrella de l’hivern, ideal per aquells dies que fa més fred. I és que amb un model oversize també és possible anar ben calenteta i alhora chic.
Una forma de portar-lo és sobre un vestit curt, una faldilla llarga o recuperant la tendència amb uns pantalons de pota d’elefant; o simplement, amb uns leggings o mitges gruixudes. Es tracta d'una peça XL que inclús podem convertir en vestit. 
Com ja és costum, una de les meves parades obligatòries en rebaixes és la botiga de moda Backstage (Raval Martí Folguera, 6). Com ja sabeu, és un dels comerços predilectes pel seu encant, la seva oferta plena de glamour on no hi falta el toc chic parisenc, i evidentment, pel tracte immillorable i el gust per la moda dels propietaris d’aquest local. Com ja he dit en altres ocasions, és possible no trobar-hi aquella peça concreta en temporada de rebaixes, tot i que sempre pots fer sort, però si hi vas sense cap prentensió, amb la intensió de trobar-hi alguna cosa interesant i donar-te un capritx, llavors és un dels llocs ideals, i per això m’agrada anar-hi.  


Fa uns dies vaig anar-hi a veure si hi trobava alguna cosa interesant, com sempre, això no va ser tasca difícil, però a més em van informar que en pocs dies rebrien unes peces de roba noves i que posarien directament a preu rebaixat. Es tractava d’uns jerseis XXL, amb uns estampats molt xulos portats des de París. L’idea em va entusiasmar, ja que pintava molt bé, i als pocs dies i vaig tornar. La veritat és que no em van defraudar: els estampats eren diversos, tots molt bonics i diferents, i la peça en si molt còmode, el problema era escollir-ne un només!


Finalment, em vaig decidir per un de fons color visó amb estampat en negre i detalls en groc, imprès igual per la part de davant que per darrera. 



La proposta de Backstage és portar-los sobre un vestit o faldilla per sobre dels genolls deixant veure una blonda o un encaix, alhora chic, alhora romàntic. Una proposta que sense dubte em sembla una molt bona mescla. Que us sembla a vosaltres?
Jo el combino amb mitges gruixudes negres, faldilla de plumeti i encaix en color cru, fulard negre i sabates de cordons i taló ample de color visó.




_____________________________________________
Pots seguir L'Aparador de Reus a


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada