dimarts, 13 d’octubre del 2015

Shopping per Zara.com

Eii!! Estic aquí! No us penséssiu que amb tant de moviment comercial que hi ha per Reus jo estaria desapareguda...ni parlar-ne!!! I avui escric sobre una de les meves primeres compres d’aquesta temporada a Zara, fent un incís a un fet que ens toca més de prop i que justament té relació amb aquesta cadena de moda.  

Les meves primeres compres de tardor no van ser pels carrers de Reus, sinó que les vaig fer asseguda davant de l'ordinador de casa, a través de la botiga online de Zara. I vull compartir dos fets evidentíssims i que possiblement compartiu i ja sabeu: el primer és que aquesta cadena considerada per molts la reina de les “low cost”, de “low cost” ja no li queda massa res. Evidentment tot és comparable, però cal a dir que les seves peces de roba tenen un preu raonable, però ni de bon tros són de baix cost. I el segon, és un fet útil: vaig descobrir que a través de la seva botiga online podem saber si aquella peça que ens interessa està disponible a la botiga més pròxima de la nostra localitat, un fet interessant més que res per aquells i aquelles que preferiu veure el que compreu “in situ”, i per no haver de desplaçar-se si no cal.
Així vaig comprovar que les peces de roba que volia no estaven disponibles a la “actual” botiga de Reus, al Raval de Jesús, així que vaig fer la compra per internet i en 2 dies ho vaig rebre a casa, perfectament presentat i embalat, i sense cap cost d'enviament.



Una de les peces és aquesta brusa de màniga llarga estampada amb caixmirians en tons torrats: taronjosos, marrons i vermells (molt de tardor) amb un llaç a la part del coll i mànigues acampanades. Una peça d'estil boho, així molt setentera, que vaig veure molt combinable amb texans, un cinturó marró, unes botes o sandàlies marrons, i la meva armilla de pèl blanc del Despatx E, de la temporada passada.






L'altra peça, és aquest top de seda granate amb encaix en negre, una peça elegant i femenina que em va encantar, i que crec que amb una faldilla o leggins negres o amb cuir, quedarà perfecte per una nit de cap de setmana







No acabaré aquest post sense abans compartir amb vosaltres la meva decepció al confirmar-se un rumor que corria per Reus des de fa mesos: el Zara del Raval de Jesús, al Centre de la Ciutat, marxa cap al nou Centre Comercial La Fira de Metrovacesa. He de dir que no he cregut mai fermament en que el motor del comerç reusenc fossin les grans cadenes de moda, però la migració d’aquest establiment m’entristeix, perquè vulguis o no, no deixava de ser un comerç emblemàtic en un edifici singular, amb un cert encant. Aquest fet, a més, et fa pensar sinó serà el primer de molts establiment que decidiran fugir dels alts lloguers del centre de Reus per refugiar-se a aquest nou espai, i així potser passejar pel Carrer Monterols ja no serà el mateix... Potser s’ha estirat més el braç que la màniga, o potser sóc jo que penso més amb el cor que amb la butxaca, qui sap...


Segur que vosaltres també teniu la vostra opinió de tot el que està passant comercialment parlant a Reus, així que no dubteu en compartir-la!

-----------------------------------------------
Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada