dimecres, 21 d’octubre del 2015

Lua&Lee per al Pau

Sóc tieta! I és diu Pau. Si, fa pocs dies va néixer el Pau, el meu primer nebodet, i com no pot ser de cap altre manera, el malcriarem i l’omplirem de regals. Això és el que toca fer als tiets, no? Així que al blog, segur que a partir d’ara anireu trobant més cosetes sobre el “shopping infantil”.
Sense anar més lluny, al post d’avui, escric sobre un dels nostres primers regalets, i al  mateix temps us presento un dels meus últims descobriments en cosmètica infantil.



Fa pocs dies, en una de les meves visites a Espai MPerfums, la perfumeria especialitzada en perfums i cosmètica d’autor (C. Del Vidre, 21-23), vaig tenir el plaer de conèixer una de les seves últimes propostes: la cosmètica infantil de la marca Lua & Lee de Ainea Perfums, una empresa de Barcelona. En aquells moments el Pau encara no havia nascut, però era igual, ja sabia que aquell seria un bon regal per ell, perquè anés net i polit, cuidat i hidratat, i fent la millor oloreta.
Les olors de Lua & Lee són una delícia, i no només per als més petits de la casa, sinó també per els que som una mica més adults però ens agradin les fragàncies fresques amb notes cítriques: tots els productes és caracteritzen per les seves notes cítriques de taronja, flors blanques i musc. Sense deixar-me el packaging protagonitzat per dos gatets que és una cucada!
Per al Pau vaig escollir la colònia, el sabó líquid, la llet corporal i un sobret perfumat per a perfumar la seva robeta, tot i que la col·lecció la completen els ambientadors, en vaporitzador i en mikado.



L’aigua de colònia ve en un envàs de 250ml, i és unisex. És una de les colònies més naturals del mercat ja que conté molt poc alcohol, i un 34% és aigua de taronja bio, que aporta propietats relaxants i calmants, amb pinzellades de flors blanques i taronja. Una colònia fresca i molt agradable, ideal per als petits de la casa, o per compartir-la amb ells...



El sabó líquid, presentat en un envàs de 250ml, té un ph adequat a la delicada pell dels nens i conté àloe vera gràcies a la qual és molt hidratant i suau.
I la llet corporal, ideal per hidratar la seva pell. Conté oli d’ametlles dolces que tenen propietats hidratants i suavitzants, ric en vitamina A, B i E, proteïnes i minerals. 




Vaig presentar-ho tot en un recipient que vaig fer jo mateixa, combinant trapillo blau marí i blanc que vaig adquirir al Taller-Botiga N’art Bijú (C.Sant Elies, 9) i que vaig acompanyar amb una P molt reusenca: la seva inicial de fusta de color blau a la que hi acompanya el gegant Indi, que vaig comprar al Tomàs Barberà: la cirereta del pastel!



I per últim, dir-vos que si teniu canalla de 3 a 8 anys, i us agrada que facin coses diferents, a Espai M Perfums han organitzat un Taller de Mini Perfumistes que tindrà lloc el dissabte 7 de novembre, on els nens i nenes podran descobrir diferents essències que existeixen a la natura amb les que es poden fer colònies i perfums, i els més grans fins i tot podran elaborar un perfum fet per ells mateixos! Si voleu apuntar-vos-hi només cal que reserveu la vostra plaça a Espai M Perfums.


-----------------------------------------------
Pots seguir L'Aparador de Reus a

1 comentari: