divendres, 16 d’octubre del 2015

Regals personalitzats per les meves Misericòrdies

Ja sabeu que fa pocs dies vaig tenir el plaer de conèixer de primera mà el treball d’una empresa pionera a la província en el seu camp: Laserlab3D (enllaç del post) . Doncs bé, com acostuma a passar-me, no em vaig poder resistir de fer-los-hi uns encàrrecs que em van anar molt bé com a regalets de Sant per les meves Misericòrdies més properes: la Koya i la Cori.
Al post d’avui comparteixo els regals 100% personalitzats que em van "fabricar" a LaserLab3D, treballs amb fusta i amb metacrilat, que jo vaig acabar de customitzar, i que van triomfar!

Per a la Koya, vam pensar en una caixeta de fusta multiusos, personalitzada amb el seu nom. Una caixeta per a posar-hi coses petites: claus, notes, mòbil, targetes, joies, etc…La caixa està tallada amb la impressora làser i la superfície amb el relleu de les lletres amb la impressora de control numèric i enganxades a la part frontal de la caixa en si.  





Vaig acompanyar la caixa amb un clauer personalitzat amb el nom, imprès i tallat sobre una superfície de metacrilat transparent que vaig acompanyar amb un pom-pom de pél de color beix, que vaig adquirir a l’Ettore, la botiga de moda i complements situat al Carrer Santa Teresa, 19. Una botiga molt interessant amb propostes joves i actuals tan per home com per dona,  i de la que segur us seguiré parlant més endavant.  




M’encanta aquesta tendència de portar pom-poms de colors penjant de les nostres bosses i bolsos, una tendència a la qual ja em vaig unir l’any passat i que pel que sembla ser encara es mantindrà aquesta temporada.

Per a la Cori, a la que li agrada cosir i fer manualitats amb l’agulla i el fil, li vaig fer el detall d’un clauer de metacrilat transparent on a Laserlab3D m’hi van gravar el dibuix d’una màquina de cosir i al centre el seu nom: Cori. Ideal per posar penjant de la bossa de costura!




Tenim més encàrrecs pendents a LaserLab3D, que ja us aniré ensenyant, però ja veieu, aquests són uns petits exemples del que ens poden fer, així que ja sabeu, una mica d’imaginació...una idea..i segur que a LaserLab3D t’ho fan! Recordar-vos que els trobem ubicats a Redessa, (Camí de Valls 81-87), Nau 15 de Reus.

-----------------------------------------------
Pots seguir L'Aparador de Reus a

2 comentaris:

  1. Quins detalls tan bonics!!!! Saps si a LaserLab3D fan regals personalitzats a qualsevol persona? Tenen molt temps d'entrega? Estic pensant en fer uns regals personalitzats i potser contacto amb ells...

    Salutacions,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Sandry, es clar que en fan per a qualsevol persona! Contacta amb ells o ves al seu taller i et fan el que vulguis! El termini depén del que t'hagin de fer i la pressa que tinguis. S'adapten!

      Elimina