dissabte, 14 d’abril del 2012

La nova experiència Nespresso: Naora

Com quasi cada mes, el passat cap de setmana vaig anar a visitar la nostra botiga Nespresso del Centre Comercial El Pallol a la cerca de noves capsuletes per la meva cafetera. Quina sorpresa tan agradable vaig tenir, al veure que per tota la botiga hi regnava un color diferent, nou, primaveral; un violeta rosaci que vestia unes noves capsuletes anomenades Naora
Deixant de banda si el cafè que contenien era bo o no, si era descafeïnat o no, o si era fort o més aviat suau, l’havia de tastar. Era rosa!!Amb aquella amabilitat extrema que caracteritza el tracte en aquest comerç, la noieta que em va entendre em va servir les capsuletes i em va donar la informació pertinent a aquesta nova proposta de la marca.
Pels amants del cafè i de Nespresso, sapigueu que la marca, ens ofereix des del passat 2 d’abril, aquest deliciós cafè en edició limitada que podrem trobar a totes les botigues Nespresso i, evidentment a la de la nostra ciutat, aproximadament fins d’aquí un mes, mes i mig.
Naora, la nova edició limitada de Nespresso, el nou cafè Gran Cru. Aquesta nova referència de Nespresso segellat en capsules de color rosaci, que reflecteixen el caràcter definit pels nabius, s’ha desenvolupat en col·laboració amb la Federació Nacional de Cafeters de Colòmbia. Segons Nespresso, Naora és el resultat d’un procés de collita tardana. Les cireres de cafè, madurades durant un llarg període de temps però controlades, revelen notes delicades de groselles negres i nabius, que brinden al cafè una excel·lent aroma durador.
És tracta d’un cafè d’intensitat mitja (5). Tot i semblar tractar-se d’un cafè aromatitzat i dolç, no és realment així, és lleugerament aspre i amb un petit toc d’acidesa. Jo que sóc de cafès més aviat fortets, aquest m’agrada, m’agrada força. Tot i la seva intensitat mitja, sembla un cafè molt més fort, amb cos, i fent referència a termes enològics, el podríem qualificar com un cafè rodó.  A més de la gamma permanent de 16 cafès Grand Cru, Nespresso presenta cada any i només durant un període de temps limitat cinc varietats de cafè edició limitada (dues Limited Edition i tres Variations durant el període nadalenc). Naora n’és una d’aquestes dues. El preu de l’envàs de deu càpsules és de 3,95 €


Aquesta vegada no he fet tard! Aquesta vegada ja tinc el cafè a casa i l’estic degustant mentre acabo d’escriure aquestes línies.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada