dimarts, 22 de maig del 2012

Total Pink Look by Strip

Sota aquest titular tan “internacional” hi ha la meva última compra de peces de roba i la primera de la nova temporada! Ja se'm feia estrany estar tants dies sense escriure sobre moda, així que aquí ho tenim! Un look totalment rosa.


La tendència de la temporada m’ha ofert l’oportunitat de poder comprar i vestir uns pantalons del meu color preferit! Els que em coneixen i els que aneu seguint aquest bloc, ja sabeu que el rosa és el meu color predilecte, per molt que aquest color per la majoria de gent és poc suggeridor i sempre s’ha vingut associant amb cursileria, però és així i no me’n avergonyeixo pas. Així que trobar uns pantalons roses disponibles en moltes botigues, per mi, és tot un encert! Estareu d’acord amb mi que, per molt que tu vulguis una peça de roba, no sempre la tens disponible en els comerços i, aquest any, tenia la sort que molts tenien a les seves prestatgeries i penjadors pantalons d’aquest color en totes les seves gammes, des del rosa clar quasi nude, al rosa fúcsia més cridaner i en totes les formes: pitillo, campana, tall recte, amples, etc., i de molts altres colors que s’adeqüen a tots els gustos! Ara, havia de trobar aquell que em quedes bé a mi i per un preu relativament assequible. Sóc prou conscient que és tracta d’una peça de temporada i que d’aquí un parell o tres d’anys segurament no me’ls posaré, o qui sap, potser si...El que està clar, es que per aquesta temporada primavera-estiu 2012, es porten els colors i el rosa, un dels més destacables, que no només es veuen en vestits i complements sinó també als jeans tradicionals, que es reinventen en tota classe de tons.   
La veritat és que no va ser fàcil la cerca, bé, de fet, trobar uns pantalons que em quedin bé i m’agradin acostuma a ser una tasca difícil però els vaig trobar, i va ser en un dels nostres comerços locals, Strip Dona situat al Carrer Galanes on també trobem l’altre botiga Strip, aquesta última de moda d’estil més casual i amb un toc més juvenil tan per a noi com noia.
Tant en una com en l’altra, ja m’hi he vestit diverses vegades. Disposen d’una àmplia gamma de peces de roba pràctiques i actuals de diferents marques, principalment Vero Moda i Only per a noia i Levi’s i Jack & Jones per a noi i, el que m’agrada d’aquestes botigues és que les peces de roba estan classificades i ordenades per colors i pots trobar una mateixa peça per exemple en verd, negre, blanc, rosa i blau, segons les tendències de cada temporada. I encara més, al disposar de dues botigues que comparteixen mostrari, el que no hi trobes en una, ho trobes en l’altra, però no cal que et desplacis tu. Les dependentes molt amablement, et van a buscar les peces que desitges mentre estàs a l’emprovador o bé passejant-te per la botiga, tot un luxe!






La veritat és que a part de l’estil de la roba, el preu d’aquesta també és molt atractiu, el que fa que entris per una cosa, i acabis sortint amb una bossa plena. En el meu cas, no em vaig poder estar de comprar-me la jaqueta a joc amb els pantalons, quedava tan bé! tot i que no se si serè capaç de vestir-me tan rosa...i ja que hi estava posada, em vaig apoderar de una samarreta estampada amb unes flors, també en tons roses, un top de tirants de gassa amb un llaç a l’escot de color verd, un color que no abunda al meu armari, i una delicada brusa semi transparent en blanc....
Per començar la temporada no està malament no??








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada