dijous, 10 de maig del 2012

Sorteig Granja Armengol

Aquí tenim un nou sorteig! Aquesta vegada amb un regalet boníssim, molt sa i amb un toc dolç! Granja Armengol, la botiga especialitzada en productes làctics de la nostra ciutat, al Carrer Ample, 39, on podem trobar un ampli assortiment d'aliments naturals d’elaboració artesana (podeu llegir l’entrada d’aquest comerç aquí)
Ara, la botiga Granja Armengol de Reus, ens ofereix la possibilitat de guanyar un fantàstic lot dels seus productes! Només heu de deixar el vostre comentari sota aquesta entrada sense oblidar deixar el VOSTRE NOM I EL VOSTRE EMAIL, per contactar amb vosaltres si sou l’afortunat o afortunada! El premi s’entregarà a la botiga, així doncs, és un requisit indispensable que sigueu de Reus o si sou de fora, que pugueu venir a buscar-lo.
Teniu temps fins el 24 de maig a les 22h. Aquest mateix dia publicaré el o els números que pertoquen a cada participant, i el resultat del sorteig el faré públic el dia següent, el 25 de maig.




Com veieu hi ha de tot....
La seva llet fresca i llet semi-desnatada de 1,5 l. que manté pràcticament in-alterades totes les propietats de la llet natural, ja que només sofreix una pasteurització que deixa intactes les sensacions gustatives de la llet...


Una ampolla de nata, una de llet de cabra, un batut de xocolata i el quefir. Pels que desconeixeu aquest últim producte, es tracta d'un aliment líquid, escumós i de consistència cremosa elaborat a partir de llet homogeneïtzada i pasteuritzada i té com a propietats la regeneració de la flora intestinal i facilita la digestió...


Un paquet de 250 g. de mantega, molt suau al paladar i un pot de deliciosa melmelada de préssec, pels esmorzars!


Pels berenars: una llepoleria...un pastís de formatge increïblement deliciós que podeu acompanyar amb la tauleta de xocolata amb ratlladura de gerds. 

  
I de postres...mel i mató. Un pot de suau mel de romaní i una terrina de mató de vaca de gust i paladar també molt suau. 
  

Un ampli assortiment dels seus iogurts: natural, amb bífidus desnatat, de nabius, d'avellana, de llimona i desnatat de taronja. 


Els flams!Flam d'ou de sabor tradicional, gustós i d'aroma suau i dolç; flam de maduixa; flam de mató; crema catalana, i un formatge tendre de vaca


Ja veieu, un premi irresistible! Anime-vos a participar. Molta sort a tots!!!


45 comentaris:

  1. Mare meva! Quin regalàs! Espero que em toqui, que tinc molta gana!
    Mun Godoy, mungodoy@gmail.com

    ResponElimina
  2. Gràcies pel sorteig! Quin munt de coses! I quines ganes de provar el pastís de formatge... mmmm! Sandra Àlvarez, sandraalvart2003@hotmail.com

    ResponElimina
  3. Holaaa,caram quin munt de coses, a casa meva som molt formatgers, estariem molt contens si ens toques tot aixo. Montse Folch.mfpanda62@gmail.com

    ResponElimina
  4. Ens apuntem a vore si tenim sort!!!
    Smile Felt
    (smilefelt-as@hotmail.com)

    Merci!!

    ResponElimina
  5. mmm...no sabia que hi havia aquesta botiga a Reus...hi hauré de passar un dia que tot te molt bona pinta, m'agraden molt els productes làctics. Moltes gràcies!.
    Rosa Llaveria: r_llav@hotmail.com

    ResponElimina
  6. Quina pasada de produtes me'ls menjaria tots!!! Olivia. Olivia@Tinet.cat

    ResponElimina
  7. mmmm....tot boníssim....i dolçet dolçet..com a mi m'agrada!!
    Moltes gràcies!! Besots
    Ester Chavarria Casanova: esterxava@hotmail.com

    ResponElimina
  8. Tan debó em toqui perque sóc adicta als iogurts i al pastís de formatge d'aquesta botiga!! MMMmmmmm. Molta sort a tots!
    Sara Morales: sarateixeta@yahoo.es

    ResponElimina
  9. Estaria bé que em toqués.
    M'encanta el recuit de la Granja Armengol.

    Glòria Mohedano mmoheda2@gmail.com

    ResponElimina
  10. Amb la gana que tinc ara... M'apunto!!
    Sílvia: silviacarmat@gmail.com

    ResponElimina
  11. Segur que tot està bonissim, a veure si tinc sort i em toca.
    Montse
    montse_ab@hotmail.com

    ResponElimina
  12. Ja m'avissareu quan el puc passar a recollir!! jejejeje

    Raül Fernàndez wakodagmar@gmail.com

    ResponElimina
  13. m'encanta el sorteig. granja armengol son uns craks.

    belo (isabelsorio@hotmail.com)

    ResponElimina
  14. Cada setmana i passo per davant un parell de vegades i compro sovint, i si que son bons els iogurts!!, i la llet i mató ja no et res!
    Eduard Clergas. clergas.eduard@gmail.com

    ResponElimina
  15. Soc grand seguidora de l'aparador de Reus. He de dir que he provat els productes de la lleteria de la granja Armengol i m'agraden molt. Tot és bonissim. Gràcies.
    El meu correu es: misetoba@gmail.com

    ResponElimina
  16. Primer Aniversari i Segon Sorteig!
    Així és com Reus i l'Aparador de Reus és, generosos.
    Moltes Felicitats!!!
    Rosa: rosabarodiet@gmail.com

    ResponElimina
  17. Quina alegria un sorteig i de la nostra ciutat! M'apunto!
    A mi em cau molt a prop de la feina per anar-lo a buscar... amb això no vull dir res ;)
    Una abraçada,
    Maite ( maite@centredau.com )

    ResponElimina
  18. mmmmmm boníssim!
    El meu preferit, el iogurt d'avellana!
    Sílvia (moyape.silvia@gmail.com)

    ResponElimina
  19. Els productes de casa "Armengol", tots són molt bons
    començant per la llet fresca, passant pels formatges de tota mena i acabant pels iogurts de qualitat i sense deixar-nos algun batut ben barrejat

    Jaume-Lluís ( pellicer_serra@hotmail.com )

    ResponElimina
  20. Amb unes ganes tremendes de provar els productes làctics!!!! Quina salivera!!!!
    Jordi jordi@jordisalvado.com

    ResponElimina
  21. Ostres, quin regal!!!! Ja saps el deliri que tinc amb el dolç, així que penso que aquest regal és ideal per mi....jejeje!!!
    No tinc el plaer de conèixer personalment aquesta botiga, però estic segura que tant si em toca el premi com si no, aniré a fer una ullada i a comprar moltes coses, ja que fer una tria de tots els productes deu ser molt complicat...
    Enhorabona pel blog!!!
    sofi_reus@hotmail.com

    ResponElimina
  22. Sóc una gran fan de tots els productes de la Granja Armengol, són tots deliciossos!!!... així doncs espero tenir molta sort i
    que em toqui aquest fantàstic regal.

    Neus (nean@telefonica.net)

    ResponElimina
  23. Aixo si que es un bon sorteig, que tingueu tots molta sort...:......., jo inclosa, clar..........


    Lourdes ( lourdesjoaquinroca@hotmail.com)

    ResponElimina
  24. M'encanta tota la gamma de productes de Granja Armengol. Però més que tot, la iniciativa d'aquest sorteig!
    Cori corimonfort@gmail.com

    ResponElimina
  25. ara que tinc la adresa ja passarem, espero tenir sort!!

    Rommel Caldas saurio_81@hotmail.com

    ResponElimina
  26. La meva dona compra els productes de la granja Armengol i els trobo molt bons.
    M'agradaria que es toques el lot dels productes, moltes gràcies a vosaltres i a l'aparador de Reus, per aquesta iniciativa. Es podrien animar tots els comerços de Reus.
    joan

    ResponElimina
  27. He tingut el gust de tastar bastants productes de Granja Armengol i la veritat estan tots boníssims.
    A veure si tinc sort i em toca el lot.

    Ruben. ruben_chavarria@hotmail.com

    ResponElimina
  28. mmm quina bona pinta fa tot!! :D

    El meu nom és Alicia Arévalo i el meu mail: aliciaarevaloblog@gmail.com

    ResponElimina
  29. Uoooo! quina bona pinta! Això no sé si ho podràs millorar ehh! jajaja
    Sort a tots, però aquest cop segur que em toca a mi! jijijijij
    Anna B. annetttereus@gmail.com

    ResponElimina
  30. Desconeixia l'existència d'aquesta tenda, amb aquest concurs tinc l'oportunitat de conèixer-la i poder provar els seus productes naturals.
    Xavier Sumalla
    garosum@movistar.es

    ResponElimina
  31. OOohh!!!Productes de la Granja Armengol! Aqueta oportunitat no la deixo escapar!
    Molts sort!

    Marta S. (lla_ma86@hotmail.com)

    ResponElimina
  32. Guau, quants àpats que surten d'aquest lot! M'apunto ^^

    Esther Garcia
    ladycrema (at) gmail.com

    ResponElimina
  33. uauuu soc un fan dels flams i m'encantaria que em toques aquet lot tant dolç de productes naturals
    Oscar
    elguino_cat@hotmail.com

    ResponElimina
  34. Els productes son molt bons pero el millor es la dependenta Cori es maca y atenta, amb persones aixi dona gust sortir a comprar

    Raul

    lucha1982@hotmail.es

    ResponElimina
  35. els productes son molts bons estan buennisin

    fg1986@hotmail.es

    ResponElimina
  36. Quina bona pinta tot! Jo tmabé hi vull participar!

    Montserrat Vilà vilabutille@gmail.com

    ResponElimina
  37. Ei! Que gairebé se'm passa la data! Mmmmm gràcies Judit i Gràcies a la Granja Armengol! Espero que em toqui!

    Jonathan jonytechno@gmail.com

    ResponElimina
  38. Estic orgullosa de les vostres iniciatives i molt contenta per que ara veig les aparadors des de un altre prespectiva gràcies noies vosaltre si que mereixeu un premi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies pels teus comentaris són veritablement afalagadors i emocionants! Per comentaris com el teu ja val la pena aquest bloc! Però no has deixat el teu nom ni el teu email, i seria una llàstima que per això no poguessis participar al sorteig...

      Elimina
  39. la granja armengol té una botiga
    que desperta tots els sentits
    productes de tota mena
    i tots de bon profit
    tan sols desitjo arribar a casa
    per llepar-me'n els dits ;)

    ruth.troyano@gmail.com (reus)

    ResponElimina
  40. Enhorabona per tots els productes son bonisins y de una cualitat extraordinaria.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Recordeu que no podreu participar si no deixeu junt amb el vostre comentari un nom i un correu electrònic, i seria una llàstima....

      Elimina
  41. Plena confíança en tots els vostres productes, tan naturals...mmm...m'encanten!!! Un dels meus preferits el desnatat de taronja i del meu xicot el mousse d'avellana. Només en surt dir que els productes de la granja Armengol són bons de COLL.. ;))
    Miriamsan77@hotmail.com. Miriam Santana

    ResponElimina
  42. Els productes son molt bons, tenen un ventall ampli de productes i de qualitat.
    Qui s'emporti el lot ja podrà estar molt content i llepar-se els dits!! SORT A TOTHOM!!

    Marta (begper@hotmail.com)

    ResponElimina
  43. Aquest regal m'ha fet entrar gana...mmmm. A veure si hi ha sort!
    Júlia Domènech (julia.domenech.m@gmail.com)

    ResponElimina