dijous, 3 de maig del 2012

Les sabates de la meva vida


Lligat estretament a l’anterior post que he publicat on escrivia sobre l’obertura de la botiga de calçat Geox a la nostra ciutat (que podeu llegir aquí), avui escric sobre literatura, bé, no sobre literatura en el sentit estricte de la paraula, sinó sobre un llibre que algú que em coneix molt bé va decidir regalar-me per Sant Jordi: Los Zapatos de mi vida. I és que amb la dedicatòria ja ho diu tot “perquè les sabates de la Judit, també són les sabates de la meva vida” Realment, la persona que viu amb mi, també comparteix pis amb les meves sabates, bé, amb les meves sabates, les meves bosses, els meus vestits, les meves samarretes, etc, etc. Però si és cert, que les sabates tenen un caràcter més visible, potser perquè no les guardo dins de cap armari i al moble sabater, de capacitat massa reduïda pel meu gust, no hi caben totes! Així que s’estan per terra, sota el llit o dins a caixes apilades en diferents estances de la llar.
Retornant al tema d’aquest post, el llibre Los zapatos de mi vida de Jane Eldershaw, editat per Maeva Ediciones i traduït per Montse Batista, tracta de les sabates que fan que et sentis meravellosament, de les sabates que resulten ser un fals amic i de les sabates que adores, però que en realitat no pots posar-te. Un llibre en el qual qualsevol apassionada o apassionat del calçat, com jo mateixa, s'hi pot veure reflectit, a més de ser el regal perfecte o un llibre de lectura obligada per qualsevol amant del calçat. Jane Eldershaw, una escriptora australiana, il·lustradora de revistes i una apassionada de les sabates, transmet a través d’aquest petit llibre les memòries de la seva vida a través de les seves sabates, i ho fa amb humor i saviesa.
A més, al llibre trobem consells sobre calçat com per exemple: com cuidar unes sabates bones, quin tipus de calçat t’estilitza més, pautes a seguir en la compra de sabates en període de rebaixes o com emprovar-nos-les. I també aporta reflexions sobre la moda. Un llibre fàcil de llegir i replè de dades molt útils alhora d’anar de shooping
Aquestes són algunes de les il·lustracions de Jane Eldershaw que conté el llibre, imatges que parlen per si soles...

I·lustració de Jane Eldershaw
I·lustració de Jane Eldershaw

I·lustració de Jane Eldershaw

I·lustració de Jane Eldershaw

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada