divendres, 16 de març del 2012

Xocolata per Pasqua


Durant les últimes dues setmanes s’han començat a veure als aparadors de pastisseries i comerços d’alimentació, elements que ens recorden que a la Vella Quaresma li queda un telenotícies, i que s’aproxima la Pasqua i amb ella les típiques mones i les figures de xocolata.
Cada any exerceixo el meu paper de padrina, sense ser-ho, i li regalo una figura de xocolata al meu germà. Com sabeu és tradició que els padrins regalin als seus fillols una mona el dilluns de Pasqua però jo no ho sóc la padrina del meu germà, de fet, ni del meu germà ni de ningú. Potser per això, perquè em feia certa il·lusió poder participar activament d’aquesta interacció,  i també cal dir-ho, per assegurar-me de menjar-ne una miqueta, vaig adquirir aquest costum que es repeteix any darrera any.
Ja he escrit en altres posts sobre el Colmado Baró, una botiga situada al Carrer de les Galanes, nº14, que porta molts anys a la nostra ciutat, i que m’atreveixo a afirmar que encara n’hi queden molts i molts més. Una botiga a la qual tinc una estima especial i per aquesta època encara més. Tota la botiga canvia de color i d’olor, un flaire increïblement bo a xocolata t’envaeix quan entres per la porta de vidre de l’entrada del Carrer de les Galanes, número 14. I quan estàs dins, la gran prestatgeria que estava ocupada per pasta de sopa i pa torrat ara està ocupada per conills, gallines, ous, cotxes, pilotes, gossets, gats...se’m fa la boca aigua només de pensar-hi! Com en són de bones aquestes figuretes de color marró de Simón Coll! Me’n considero fan incondicional.
Jo ja tinc la mona pel meu germà, de la qual, tenim sort de menjar-ne tota la família, no sigui cas que a ell li agafi un empatx. A més, aquest any hi ha novetats al Colmado: Per compres superiors a 15€ en figures de xocolata teniu un 10% de descompte, si us les emporteu al moment. Afanyeu-vos perquè aquesta promoció s’acaba demà! 





I pels més agosarats que opteu per fer la mona amb les vostres mans, al Colmado Baró també trobareu la típica fruita confitada i tot de detallets per decorar la vostra mona com aquests simpàtics pollets. 



Enllaços d’interès:

2 comentaris:

  1. Mmmmmmm a mi també s'em fa la boca aigua! Ja sento l'oloreta a xocolata! Gràcies pel post!

    ResponElimina
  2. Jo fa un parell de setmanes que hi vaig comprar un dinosaure de xocolata, el tinc guardat a la nevera fins el dia de la mona. Així no em vaig quedar sense ;) M'encanta el Colmado Baró perquè és sinònim de botiga de qualitat i de tota la vida, té un encant especial...

    ResponElimina