divendres, 22 de juliol del 2016

3 anys de Las Termas de Ruham!


Aquest dissabte passat Las Termas de Ruham de Reus ha celebrat el seu 3r aniversari i com és habitual, ho ha volgut fer amb tots els seus clients, amics i familiars, i jo no hi he volgut faltar!

Aquest centre d’estètica i benestar és un dels més innovadors de la ciutat, i no només pels seus tractaments i serveis en els que cal destacar la Fish Pedicure i les existoses Beauty Parties, sinó també, per ser un dels comerços més actius i sempre disposat a unir-se a tots els actes promocionals que s’organitzen a la ciutat, oferint, no només a la seva clientela sinó també a tota la població diferents promocions, activitats i sortejos.
He de dir que com a clienta, estic més que satisfeta tan dels seus serveis a uns preus molt competitius, com del tracte rebut, així com la confiança que des del seu inici han dipositat cap aquest blog. Per aquest motiu no em podia perdre un esdeveniment com aquest.




Per celebrar el seu 3r. Aniversari l’establiment oferia grans descomptes en els seus productes i serveis, i a més, els que vam assistir vam poder gaudir d’un maridatge diferent amb els còctels Fragàncias Platinvm de Tavasa: un vi espumós, semi-dolç a base de flors i fruites, amb una gama de colors i sabors diferents, junt amb un original acompanyament a base de dolços i fruites. 



Una de les altres coses que no van faltar en aquesta celebració va ser el sorteig de 10 tractaments.




Jo vaig ser una de les afortunades guanyadores d'un Fish Pedicure per a 2 persones que em vindrà més que genial!





A més, vam poder menjar pastís d’aniversari i brindar per aquests 3 anys amb la Maica i tot l’equip del centre.










i emportar-nos un record que ens vindrà molt bé per a la nostra cura facial.






Moltes felicitats i que en compliu molts més!!


Segueix-me a

instagramfacebooktwitterlovin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada