dimecres, 30 de gener del 2013

L’aixovar del Textura



Ja vaig comentar que la meva wishlist de rebaixes no era molt llarga, bé, no vaig especificar que em referia a la part de roba per vestir, perquè per aquestes rebaixes, una part molt important del meu pressupost va destinat al meu pis nou, i es que tot i que ja comença a tenir forma, encara li fan falta moltes coses.
Ja teníem decidir la mida del llit, que us asseguro que no és tan fàcil com sembla, només feia falta vestir-lo. Aprofitant el període de rebaixes i que la proposta de Textura Interiors m’agrada, en quant a estil i preu, ja em teniu a mi mirant les prestatgeries analitzant quins colors i estampats podrien quedar millor amb un trosset del paper a les mans, del que hem posat a la paret, el paper de Designers Guild del qual en vaig parlar no fa massa aquí. Per al llit havia pensat en colors marrons, beix o crus, i vaig anar per aquí, encaixava molt bé amb el paper i amb l’estil que volia donar-li a la sala, però el que realment quedava bé era un morat clar combinat amb uns coixins marró xocolata, li donava molta vida.
Per començar, em vaig decantar per uns bàsics de conjunt de llençol en color lila combinat amb el llençol de sota amb un lila més clar i el de sobre més fosc, i les fundes de coixí amb traus i botons.

 

La següent adquisició va ser un joc de llençols de cotó blancs amb un brodat floral en blanc acompanyat d’un llençol de sota bàsic en blanc



També vaig comprar una super oferta, un set de funda nòrdica i fundes de coixí en cotó amb un bonic brodat en to grisos que vaig acompanyar d’un llençol de sota en color gris pedra, un to neutre i fàcil de combinar.




I per últim! La peça que m’agrada més i el que va ser un regal de la mare. Un cobrellit del que em vaig enamorar només al veure’l, i que encaixava perfectament amb l’estil que vull donar-li a l’habitació: un estil romàntic i càlid. Un cobrellit de cotó amb aplics de lli i d’encaix amb la vora acabada amb vellut i amb el revers de flors estampades, així disposo de dos cobrellits en un. Aquí el teniu:





Algunes de les peces que vaig escollir no les tenien en estoc a la botiga, però això no va ser inconvenient perquè me les demanessin, i en menys d’una setmana ja les tenia totes.



Totes aquestes peces més les tovalloles i la manteleria que he anat arreplegant durant l’últim any i mig entre reis, aniversaris i demés, ja tinc una bona part de l’aixovar (ajuar) per a vestir el piset.

______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook i Bloglovin'


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada