diumenge, 5 d’agost del 2012

Biquini, bossa i platja


 Com podeu veure els que m’aneu seguint freqüentment, últimament la meva activitat blocaire ha minvat...i aprofito els caps de setmana per escriure unes línies, descansar i anar a la platgeta. Aquest estiu vacances..poques, per no dir gens, així que he decidit convertir tots els caps de setmana, i perquè no algun vespre en els meus instants de vacances.




Aquest any, la meva llista de compres no incloïa cap banyador, havia decidit acabar d’amortitzar els de les temporades anteriors. Però sorprenentment i com si ho sabessin, uns amics em van regalar un biquini. Un sostenidor badeau i unes calcetes de cintura baixa amb un estampat paradisíac, amb palmeres i la resta de vegetació pròpia de la zona. Una de les propostes més destacades d’aquesta temporada de la marca Oysho, que ja he pogut estrenar.
Recordo que fa temps, era missió impossible aconseguir un biquini sense tirants, però en els últims anys, els dissenyadors i les firmes hi han posat solució, i ara podem triar entre un gran ventall de formes.



  
Acompanyant aquesta peça de roba estiuenca, una bossa pràctica i còmode de roba de Misako, el perfecte substitut del cabàs fet pols de les dues o tres temporades anteriors, el qual li havia arribat l’hora de ser desbancat...


Un equipament perfecte per aquests dies d’estiu! 

______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus pel Facebook


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada