dimarts, 30 d’agost del 2011

Curs de Photoshop: Tractament digital d’imatges

Aprofitant que la majoria ja hem acabat les vacances i que és l'època de posar en marxa els nous propòsits com anar al gimnàs, deixar de fumar, aprendre idiomes, ampliar coneixements....escric sobre un curs molt interessant que vaig fer. 
Tot i que, gràcies al bloc ja vaig fent algun que altre retoc en les imatges que vaig penjant, encara no havia tingut prou temps per dedicar-me a fons a practicar el que vaig aprendre al curs de “Tractament digital d’imatges fotogràfiques i gràfiques” al que vaig assistir el passat mes de maig.
Jo vaig cursar el nivell avançat, l’últim dels tres que s’imparteixen durant l’any al Centre de la Imatge Mas Iglesias de Reus però el primer nivell “inicial”, adreçat a aquells que teniu un coneixement bàsic de tractament d’imatges en general i en Photoshop en particular o el desconeixeu per complert, es durà a terme durant aquest octubre (del 7 al 20 d'octubre). El de nivell entremig s’imparteix cap al gener i el que vaig realitzar jo, de nivell avançat, és torna a fer durant el maig del pròxim any.
Els cursos s’imparteixen en un horari molt bo per a tots aquells que treballem, es realitza els divendres a la tarda i els dissabtes al matí, i tot i que, no són moltes hores, aprens molt, molt bé i molt ràpid. Val molt la pena, tan per l’horari, pel preu, com pel brillant professor que l’imparteix, el Jordi París. Us el recomano a tots els que us interessi aquesta matèria tan a nivell professional com a nivell personal, realment us sorprendrà el que podeu arribar a fer: infinitats de retocs, animacions, crear imatges sorprenents i plasmar idees originals.
Jordi Paris té experiència en la docència des de 1998, impartint seminaris i cursos d’arts plàstiques, disseny gràfic, arts gràfiques i informàtica per a empreses i particulars (Photoshop, Indesign, Illustrator, Fotografia digital i Escaner). Podreu trobar la informació i el temari de tots els cursos a la seva web. Jordi Paris va oferint cursos durant tot l’any, però en particular, tan el curs al que jo vaig assistir com els dels altres dos nivells de Photoshop, els imparteix al Centre de la Imatge Mas Iglesias.

Us deixo una petita mostra del que vaig aprendre...a veure si us animeu! 


Canvia de color!

Suavitzar contorns

Filtres intel·ligents

imatge dins una imatge - "Veure els amics a tota hora"

Pincel Histórico

Efecto mojado...

Suavitzar arrugues - 10 anys més jove!

Jugant amb diferents filtres

Crear el mar amb 4 ratlles

Traç de còmic

Una de les tècniques Pop-Art

Crear Fum!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada