dissabte, 30 d’abril del 2011

La Fira de la Terrissa

Ja és el segon any que hi anem. M’agrada passejar pels carrers, un dia solejat com avui, i veure tot d’artesanies feta amb terrissa tradicional i ceràmica. La Fira se celebra cada any per aquestes dates a La Galera, un poble veí de la comarca del Montsià on es reuneixen terrissaires i artesans vinguts d’arreu de les comarques catalanes i de l’estranger que exposen els seus productes al públic.




Com no és d’estranyar no feia pas falta la presència de la nostre ciutat, concretament estava representada pel Taller La Moixera de Jaume Vilà Bertran que portava un ampli repertori de les seves creacions: coolers, per mantenir el vi i cava fresc, utilitaris de gres, gerros, setrills i altres objectes per la cuina. Jaume Vilà a part de realitzar regals i utilitaris, també realitza treballs d’obra pública, entre altres, va ser l’encarregat de la reconstrucció de la font del Lleó del passeig de la Boca de la Mina i peces de restauració de l’escola on vaig estudiar, l’Escola de Mare de Deu de Misericòrdia (Maria Cortina).


Pel que fa a mi, no m’he pogut estar de fer alguna compra: peces de bijuteria artesana per uns regalets i unes arracades per a les meves orelles...com molts que em coneixeu diríeu...aquestes em faltaven! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada